Pengguna Public Transport Tegar

Just named it. Kesemua public transport saya pernah merasa untuk ke pergi kerja seharian. Dari bas rapid ke star lrt, putra, ERL dan sekarang saya pengguna tegar KOMUTER. Eh eh jangan salah sangka, saya tetap ada lesen penuh memandu cuma saya merasakan naik public transport ni lebih rasa tenang dari saya meredah jammed untuk ke tempat kerja. Yup rumah saya jauh lebih kurang 52km untuk pergi sahaja.. uishhh kalau bwk kereta alamat millage kereta berdesup naik dan kos servis akan meningkat. So kire budget, better naik public transport.
Tambahan pula saya mempunyai ini.. KAD KOMUTER 1MALAYSIA. so dapat 50% diskaun. Terima kasih pak jib. Tambang murah. Koc yang luas, tambahan ada ladies coach sekarang ini, jadi bertambah selesa perjalanan dan rasa selamat. Bukan macam tin sardin era awal tahun 2000 hehe. Tambahan ada kad mingguan yg lebih murah, amat berbaloi baloi. Kad dia macam ni :-





Tapi yang menjadi masalahnya, Mungkin tanda KOC UNTUK WANITA, LADIES COACH dan warna pink itu tak begitu jelas. Hahaha... nak tahu kenapa? Sebab setiap hari saya akan mengalami kes ini ...
Nampak kan gambar tu??? Apa kata korang???

Popular posts from this blog

Hot Spring Water Park Pedas, Negeri Sembilan

Mengunyah Keropok Lekor & Meratah Sata di Kemaman

Kelantan : Maggi Tiram Pok Weil