Dakwah Itu Mudah JOM

3 syawal, penuh perut isi dengan makanan yang tinggi kalestrol. Haiyakkk kena workout lebih lagi ni. Tapi saya bukan nak cerita pasal aidilfitri lagi, tu nanti dulu. Tunggu habis raya, baru kite cover story mori okay.
Tengah lepak lepak kat rumah arwah nenek, tetiba ternampak satu majalah. Seyes, ingatkan komik yang biasa biasa di pasaran tu, so tangan tu terus membelek. Gambar depan kartun ultraman, superman dengan ironman. Headline Allah aku datang. Eh eh.. terus melekat komik ni.
Komik JOM DAKWAH ITU MUDAH. Seyes gambar di depan kartun, tapi isi di dalam fuhhh sarat dengan ilmu. Salah satu cara nak galakkan remaja membaca, ayat ayat simple, mudah faham, penuh dengan warna, so memang sungguh sungguh menarik.
Saiz kecik, mudah dibawa kemana mana. Harga. Oh tak mahal, prepaid hari hari topup takkanlah majalah harga rm6 ni tak boleh dibeli. Tak rugi nak beli.
Tepuk tanagan. Idea yang menarik. Dan yang paling menarik, magazine ni ada di newsstand ipad. Mudah bukan.
So jangan lepaskan peluang untuk dapat isu ni. Yang saya baca ni dah isu ke 17.
Apakata sekali sekala kita ubah angin. 

  macam komik kan? 

Popular posts from this blog

Hot Spring Water Park Pedas, Negeri Sembilan

Mengunyah Keropok Lekor & Meratah Sata di Kemaman

Kelantan : Maggi Tiram Pok Weil