Random

Pernah tak korang buat sesuatu tanpa berfikir panjang terus je setuju... pap pap je dah terbuat keputusan. Hahaha... mesti pernah kan?? Korang rasa nyesal tak, bile tersedar dari peri laku itu? Menyesal pun tak ada guna hahaha.. life must go on btul tak?

Nak dijadikan cerita, minggu lepas kepala weng sikit. Rasa macam tak leh nak berfikiran btul. Duduk kat kubikel opis, buka laman web lepas compare dan sesi timbang tara .... maka terjadila al kisah yang tak terduga ......

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.





Lepas klik klik dan dapat pengesahan.. dangg.. rasa nyesal sebab tak guna kad kredit suami... T_T
Suami senyum lebar jek ..
Ayat dia "nape tak bagitau" 
Uwaaaaa..... 

Popular posts from this blog

Hot Spring Water Park Pedas, Negeri Sembilan

Mengunyah Keropok Lekor & Meratah Sata di Kemaman

Kelantan : Maggi Tiram Pok Weil