Ketika Memulakan Tugas

Pagi ni nak gi keje macam biasa kan?? Rutin seharian. Sampai kat pejabat, letak beg, tengok dokumen bersusun. Pening jap haha banyak kerja yang tak settle. Tarik nafas panjang-panjang dan hembus perlahan-lahan (lupakan kekalahan man u semalam). Dengan hati yang tenang... jom baca doa ini ..,




Boleh juga nak amalkan doa ini.

Beserta dengan yang ini. Moga rezeki yang diberi pada hari ini diberkati.
Masih stress lagi.. kalau stress tu, apa kata bangun dari tempat duduk, regangkan badan or apa kata g pantry pejabat, minum air suam. Kalau tak boleh lagi, amalkan doa ini. Mudah-mudahan dipermudahkan urusan kita pada hari ini.
.
.
.

Tetapi sesapa yang ada berkesempatan lehla solat sunat dhuha..

Popular posts from this blog

Hot Spring Water Park Pedas, Negeri Sembilan

Mengunyah Keropok Lekor & Meratah Sata di Kemaman

Kelantan : Maggi Tiram Pok Weil