Malu Nak Mengaku ....

Iye saya tahu ramai dah post pasal ni, saya pun nak join post gak sebab saya geram plus marah plus manalah nak sorok muka ni. Adehhhh mengeluh panjang saya. Malu saya bila kawan non muslim saya tanya macam tu agama dorang praktiskan. Apa lagi kalau tak kerana bomoh bodoh serta pengikutnya yang dungu tu. Terang-terang sebut nama Allah. Mengeluh panjang saya. Sedangkan muslim lain sibuk pertahankan kalimah Allah jangan digunakan oleh penganut lain, tapi bila blackmagic boleh lak. Sigh ..,

Ni semua gara-gara bomoh yg kekononon jadi raja bomoh. Malu kami rakyat islam muslim. Dahla terang-terang buat kat klia dengan semua press media. Satu dunia tengok tau. Konpemla dorang ingat malaysia ni rakyat nye duduk dalam gua. 


 
Ni adalah kerana ade seorang menteri buat kenyataan yang membenarkan semua boleh buat untuk mencari MH370. Alahai pak menteri lain kali silalah berhati-hati nak buat kenyataan. Sekarang ni rakyat yang terima segala malu tu. Apalah yang saya perlu explainkan pada kawan saya tu ..

Popular posts from this blog

Hot Spring Water Park Pedas, Negeri Sembilan

Mengunyah Keropok Lekor & Meratah Sata di Kemaman

Kelantan : Maggi Tiram Pok Weil