Bawak Luggage Kecil???

Kalau kami sekeluarga balik kampung or bercuti, mesti ahli keluarga saya pelik.

"Beg kecik je?"
"Muat ke?"
"Eh berapa hari pergi bercuti?"
"Ko biar benar, bawak 1 beg kecik ni aje"

Selalu kami dapat soalan soalan macam tu. Yup luggage saya memang kecik. Walaupun kecil tapi muat untuk sumbat baju kami 4 beranak termasuk pampers anak kami.

Meh saya nak share 1 tips cara melipat baju :


Selalunya saya akan menggulung baju baju kami, kalau tudung pun saya gulung gak hehehe.. (cari tudung yang tak perlu iron), nama pun travel/bercuti so mudahkan apa yang patut. Pampers anak saya jadikan base pada beg. 

Harap dapat membantu .. 

Popular posts from this blog

Hot Spring Water Park Pedas, Negeri Sembilan

Mengunyah Keropok Lekor & Meratah Sata di Kemaman

Kelantan : Maggi Tiram Pok Weil