Bila Penginapan Ditaja : Hotel Berjaya Times


Laterpost.

Dah lama rasanya saya tak update pasal hotel review. Selalu saja lupa. Sementara saya dalam mode holiday, menunggu 'gate' dibuka, saya review salah satu hotel di tengah bandar Kuala Lumpur. 

Hotel Berjaya Times Square, Bukit Bintang.

Kami dapat bilik jenis Superior. Tengok harga di agoda, harga asal ialah RM905.00. Sekarang tengah promosi diberi hingga RM300++ - RM255++. Tapi masa sampai di lobby hotel, saya tengok harga sebenar ialah RM450 ++. Di web Berjayahotel mereka tengah promosi 2malam bilik jenis superior bersekali dengan tiket masuk ke berjaya theme park ialah RM905. Sesapa yang berkemampuan bolehlah booking ye.


View dari dalam bilik level 14. Dapat bilik mengadap pool view. Just nice.

Entrace bilik superior

Ruang tamu

Kawasan pantry. 


Benda yang sepatutnya memang ada.

Kawasan living room


Bilik tidur. 
Katil besar. 
Muat kami 4 orang. Just nice

First time saya tengok bilik air yang begitu besar sampai ada 2bahagian.

Tempat mandi. Tub mandi dan shower area

Di bahagian luar bilik mandi.

Dari segi service room memang bagus. Cuma macam kelakar bila ada tv akuarium ni. Model jenis lama. 
Yang tak best ialah bilik mandi, tempat flush kena flush sampai 5 - 6 kali baru bersih. Sungguh leceh.

Overall saya boleh bagi 2.5/5 je atas sebab : 
1. bilik mandi tadi yang bocor habis carpet basah, so messy.
2. remote tv yang dah kehabisan bateri so kena panggil orang untuk replacement battery.


Ok, daa 

Popular posts from this blog

Hot Spring Water Park Pedas, Negeri Sembilan

Mengunyah Keropok Lekor & Meratah Sata di Kemaman

Kelantan : Maggi Tiram Pok Weil