Musim Jerebu

Ini gambar pemandangan yang diambil semalam pada jam 10pagi. Terukkan.
Bila jalan di lorong-lorong bangunan tempat kerja, berkabus jek. Dah macam kat alam fantasi la pulak. 

Bila hidu, bau asap je. Sungguh tidak menyihatkan.

Gambar tutup half muka beranilah nak tepek kat sini.
Kesian mak buyung kawan saya ni. Sarat dah. Doakan moga permudah urusan dia ye.

 Pakai surgical mask acctually tak membantu sangat pun. Surgical mask ni better dipakai kalau kita batuk, sebab halang cecair yang keluar melalui mulut. Tapi sebab semua mask kat tempat kerja habis diborong, so terpaksalah ambil mana yang ada. Misi hari ni kena cari mask, mask N95 pun jadilah.

Popular posts from this blog

Hot Spring Water Park Pedas, Negeri Sembilan

Mengunyah Keropok Lekor & Meratah Sata di Kemaman

Kelantan : Maggi Tiram Pok Weil